-
Netikras pardavėjas: į ką atkreipti dėmesį?
Tie, kurie jums sakė, kad turite atitikti kliento stilių, buvo neteisūs. Būkite savimi, priimkite savo klientus tokiais, kokie jie yra ir nesiderinkite prie kiekvieno iš jų stiliaus, nes tai iškreips jūsų savęs matymą – tapsite nenatūralūs, netikri ir dirbtiniai. … Skaityti daugiau...
-
N 18 t 0 f 18 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Turime jums įdomų pasiūlymą ir kviečiame susitikti: kaip susimauti kuriant pasitikėjimą pardavimuose?
-
Ar jums neatsibodo varyti ant klientų aptarnavimo? Pakentėkite bent savaitę
-
Sąmoningumo testas: pasitikrink, kiek esi sąmoningas
-
Dešimt atgyvenusių pardavimo technikų ir posakių
-
Sudie „šaltas“ skambuti. Ilsėkis ramybėje.
-
670 eurų. Lengviausi pinigai, kurių iš manęs vakar nepasiėmė pardavėjai