-
A. Užkalnis: niekada nesakykite klientui, kad kreiptųsi į ką nors kitą
Salesblog.lt startuoja su tema Pardavimų žmonės ir pristato specialiai Salesblog.lt parengtą interviu su Andriumi Užkalniu. Andriau, kai kuriuose savo tekstuose rašote apie klientų aptarnavimą, negailite kritikos restoranams, parduotuvėms ir kitokioms vietoms, kuriose klientai susiduria su paslaugų teikėjais ar pardavėjais. … Skaityti daugiau...
-
N 341 t 2 f 339 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Turime jums įdomų pasiūlymą ir kviečiame susitikti: kaip susimauti kuriant pasitikėjimą pardavimuose?
-
Ar jums neatsibodo varyti ant klientų aptarnavimo? Pakentėkite bent savaitę
-
Sąmoningumo testas: pasitikrink, kiek esi sąmoningas
-
Dešimt atgyvenusių pardavimo technikų ir posakių
-
Sudie „šaltas“ skambuti. Ilsėkis ramybėje.
-
670 eurų. Lengviausi pinigai, kurių iš manęs vakar nepasiėmė pardavėjai