-
Kaip klientus padaryti laimingais: velnias slypi detalėse
2017 m. balandžio 19 d., 11:01
Daug įmonių sprendžia, kaip pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Anksčiau ar vėliau visi pradeda ieškoti savo išskirtinumo. Jie ieško pagalbininkų – samdo patarėjus, konsultantus, klientų kokybės valdymo direktorius. Organizuoja įvairius renginius, kuriuose kalba lozungais, kaip čia viską reikia padaryti. Ten … Skaityti daugiau...
-
N 55 t 0 f 55 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Turime jums įdomų pasiūlymą ir kviečiame susitikti: kaip susimauti kuriant pasitikėjimą pardavimuose?
-
Ar jums neatsibodo varyti ant klientų aptarnavimo? Pakentėkite bent savaitę
-
Sąmoningumo testas: pasitikrink, kiek esi sąmoningas
-
Dešimt atgyvenusių pardavimo technikų ir posakių
-
Sudie „šaltas“ skambuti. Ilsėkis ramybėje.
-
670 eurų. Lengviausi pinigai, kurių iš manęs vakar nepasiėmė pardavėjai