-
Aiškintis kliento poreikius: kokia čia yra painiava ir ką su tuo daryti?
2017 m. rugpjūčio 21 d., 11:52
Sąvoka aiškintis kliento poreikius yra taip dažnai naudojama, kad ko gero niekas nebežino, ką iš tiesų tai reiškia ir kaip tai daroma. Ar čia yra tai, ko konkrečiai klientas nori? Ar tai yra tai, ko jam iš tiesų reikia? … Skaityti daugiau...
-
N 42 t 0 f 42 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Turime jums įdomų pasiūlymą ir kviečiame susitikti: kaip susimauti kuriant pasitikėjimą pardavimuose?
-
Ar jums neatsibodo varyti ant klientų aptarnavimo? Pakentėkite bent savaitę
-
Sąmoningumo testas: pasitikrink, kiek esi sąmoningas
-
Dešimt atgyvenusių pardavimo technikų ir posakių
-
Sudie „šaltas“ skambuti. Ilsėkis ramybėje.
-
670 eurų. Lengviausi pinigai, kurių iš manęs vakar nepasiėmė pardavėjai