-
Kaip būti objektyviam, kai reikia likti šališkam?
Informacijai objektyvumas yra tas pats, kas siela kūnui. Be jos informacija duoda tik pusėtiną naudą, nes laikoma nepatikima, abejotina, tad daro tik dalinį poveikį klausytojui ar žiūrovui. Paradoksas, tačiau klasikinė reklama yra savotiškai objektyvi, nes ji viešai pareiškia apie savo šališkumą ir objektyvumą bando kompensuoti teigiamomis emocijomis – dažniausiai, vaizdais...
-
N 12 t 0 f 12 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Kapinių estetika: kaip sukurti nebrangų, bet jaukų amžino poilsio kampelį?
-
Tavo darbo rūbai neatlaiko nė pusmečio? Šie patarimai sutaupys tau pinigų!
-
Bosch orkaitės: modernios virtuvės širdis
-
Alaus mielių tabletės: nauda sveikatai ir grožiui
-
Ar tinkleliai nuo uodų apsaugo ir nuo dulkių, žiedadulkių bei musių?
-
Kaip čiužinys veikia jūsų imunitetą? Kokybiško miego svarba ir čiužinio vaidmuo