-
Kaip iš lovos išversti Millennial kartą?
Dalijamės Eglės iš „INK agency“ įrašu. Vadinamoji tūkstantmečio karta pamažu tampa didžiausia perkamąja galia, tad natūralu, jog prekės ženklų ir komunikacijos specialistų akys krypsta būtent į juos. Ta proga kalbiname Niką Tereščenko, kuris ne tik pats atstovauja tūkstantmečio jaunimui, bet ir rodo sėkmingą pavyzdį, kaip patraukti jų dėmesį. Iš pirmo žvilgsnio Nikas...
-
N 21 t 0 f 21 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Kapinių estetika: kaip sukurti nebrangų, bet jaukų amžino poilsio kampelį?
-
Tavo darbo rūbai neatlaiko nė pusmečio? Šie patarimai sutaupys tau pinigų!
-
Bosch orkaitės: modernios virtuvės širdis
-
Alaus mielių tabletės: nauda sveikatai ir grožiui
-
Ar tinkleliai nuo uodų apsaugo ir nuo dulkių, žiedadulkių bei musių?
-
Kaip čiužinys veikia jūsų imunitetą? Kokybiško miego svarba ir čiužinio vaidmuo