-
Kaip Google AdWords išlaikyti tik tikslinį lankytojų srautą?
2015 m. lapkričio 21 d., 16:07
Paleidus Google reklaminę kampaniją itin svarbu nuolat sekti jos rodiklius, nes neprižiūrima kampanija galiausiai tampa vis mažiau efektyvi. Kinta vidutinė paspaudimo kaina ( CPC ), skelbimo pozicija, sulauktų paspaudimų skaičius ir begalė kitų rodiklių. Nuolat nestebint šių pokyčių gali būti sunku suprasti, kodėl tam tikras kampanijos rodiklis šiuo metu yra būtent toks ir kaip...
-
N 6 t 0 f 6 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Belaidės stebėjimo kameros, pritaikytos „Android“ telefonams: saugumas, kurį valdote iš savo delno
-
Iš Lietuvos – visam pasauliui: „Epigone“ ir FAD partnerystė, atnešanti ilgalaikę grąžą
-
Iš Lietuvos – visam pasauliui: „Epigone“ ir FAD partnerystė, atnešanti ilgalaikę grąžą
-
7-asis gimtadienis: 7 konkurso nugalėtojai
-
Bendras JP ir FAD projektas
-
Bendras JP ir FAD projektas