-
Marius Kalanta: lojalumas – meilė iš įpročio. 2 dalis
Lojalumas: įprotis prieš meilę Išskiriamos trys vartotojų lojalumo grupės [1]: (1) prekių ženklui visiškai lojalūs vartotojai (angl. loyals ), turintys vieną prekių ženklą, kuris unikaliai ir pilnai patenkina jų tam tikrą su vartojimu susijusį poreikį, (2) nelojalūs vartotojai (angl. switchers ), neturintys vieno prekių ženklo, kuris pilnai patenkintų vartojimo poreikį ir kategorijos...
-
N 17 t 0 f 17 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Kapinių estetika: kaip sukurti nebrangų, bet jaukų amžino poilsio kampelį?
-
Tavo darbo rūbai neatlaiko nė pusmečio? Šie patarimai sutaupys tau pinigų!
-
Bosch orkaitės: modernios virtuvės širdis
-
Alaus mielių tabletės: nauda sveikatai ir grožiui
-
Ar tinkleliai nuo uodų apsaugo ir nuo dulkių, žiedadulkių bei musių?
-
Kaip čiužinys veikia jūsų imunitetą? Kokybiško miego svarba ir čiužinio vaidmuo