-
SEB: Tėvų pinigai – tėvų ir sprendimai?
Keista kampanija iš SEB ir „Ogilvy“ partnerystės. Visų pirma, dėl turinio. Vartotojiškumą skatinantis socialinis „šeiminimas“ (nuo žodžio „shame“) yra tai už ką visi reklamšikai degs pragare, bet net jeigu tai nėra įrašyta jų darbo sutartyse, jie patys tai puikiai žino. Tad intensija po „sėdėdamas ant tėvų babkių esi loozeris“ šiuo atveju pilnai suprantama, tik… ką ji turi...
-
N 55 t 0 f 55 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Kapinių estetika: kaip sukurti nebrangų, bet jaukų amžino poilsio kampelį?
-
Tavo darbo rūbai neatlaiko nė pusmečio? Šie patarimai sutaupys tau pinigų!
-
Bosch orkaitės: modernios virtuvės širdis
-
Alaus mielių tabletės: nauda sveikatai ir grožiui
-
Ar tinkleliai nuo uodų apsaugo ir nuo dulkių, žiedadulkių bei musių?
-
Kaip čiužinys veikia jūsų imunitetą? Kokybiško miego svarba ir čiužinio vaidmuo