-
Išmanusis pirkėjas arba „AKCIJA: 14 dienų jogurto už vieno e-laiško kainą!!! (Naujiena!)“
Robert Cialdini savo naujoje knygoje „Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade“ mini, jog jo intensija rašant knygą buvo į vieną vietą vartotojams sudėti triukus, kuriuos marketingistai jau ir taip naudoja, kad juos paveiktų. Kitaip tariant, intensija yra padėti žmonėms tapti išmanesniais vartotojais, neužkibti ant pigaus masalo. Bet skaičiusieji Daniel Kahneman...
-
N 22 t 0 f 22 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Kapinių estetika: kaip sukurti nebrangų, bet jaukų amžino poilsio kampelį?
-
Tavo darbo rūbai neatlaiko nė pusmečio? Šie patarimai sutaupys tau pinigų!
-
Bosch orkaitės: modernios virtuvės širdis
-
Alaus mielių tabletės: nauda sveikatai ir grožiui
-
Ar tinkleliai nuo uodų apsaugo ir nuo dulkių, žiedadulkių bei musių?
-
Kaip čiužinys veikia jūsų imunitetą? Kokybiško miego svarba ir čiužinio vaidmuo