-
Ką pasiekėme per pirmuosius metus?
Nors internetinis vardas „The Future of Advertising“ gyvuoja nuo 2011 metų, tačiau naujai verslo formai IĮ „Reklamos ateitis“ šiandien sukanka tik vieneri. Tai pirmieji metai, kai dirbame ne kaip pavieniai specialistai, o kaip komanda. Per šį trumpą laikotarpį įvyko nemažai permainų, kurios padėjo įsitvirtinti rinkoje jau kaip skaitmeninės rinkodaros agentūrai. Taigi, ką pavyko...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Belaidės stebėjimo kameros, pritaikytos „Android“ telefonams: saugumas, kurį valdote iš savo delno
-
Iš Lietuvos – visam pasauliui: „Epigone“ ir FAD partnerystė, atnešanti ilgalaikę grąžą
-
Iš Lietuvos – visam pasauliui: „Epigone“ ir FAD partnerystė, atnešanti ilgalaikę grąžą
-
7-asis gimtadienis: 7 konkurso nugalėtojai
-
Bendras JP ir FAD projektas
-
Bendras JP ir FAD projektas