-
„TikTok“ kviečia verslą reklamuoti savo paieškos sistemoje: ar tai iššūkis „Google“?
„TikTok“ pristato reklamos paieškoje funkciją (angl. Search Ads Campaign). Turinio platformos atstovai siūlo verslui dalį savo reklamos biudžetų skirti šiai platformai. Jurgita Talačkienė, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovė, teigia, kad tai didina konkurenciją paieškų reklamoje . Šis „TikTok“ pokytis gali daryti spaudimą tradicinėms paieškos sistemoms tokioms kaip...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Dvi atostogaujančių problemos užsienyje: brangus ryšys ir pamestas telefonas
-
Investuojant būtina turėti kuo daugiau duomenų: kuo techninė rinkos analizė skiriasi nuo fundamentalios?
-
Nauji NKSC mokymai mažoms ir vidutinėms įmonėms stiprins šalies tiekimo grandinės atsparumą
-
Jaunimo požiūris į automatizaciją: turi mokytis greičiau nei technologijos keičia darbo rinką
-
NIS2: kai direktyva tampa įstatymu, saugančiu nuo abejingumo
-
Vieno žaislo ar seno pultelio pakanka sutrikdyti viso daugiabučio vartų sistemos veikimą – kaip išvengti radijo trukdžių namuose ir kieme?