-
Dirbtinis intelektas švietimo procese: neišnaudotas potencialas ir suvaldomos rizikos
Dirbtinio intelekto technologijos turi reikšmingą potencialą transformuoti švietimo procesus, o „EdTech“ startuoliai intensyviai dirba kurdami įvairialypius sprendimus, galinčius pritaikyti mokymo turinį individualiems poreikiams, optimizuoti vertinimo procedūras ir sudaryti galimybes giliau analizuoti mokinių pažangą. Tačiau „Glimstedt“ teisininkai Gabrielė Šapkauskaitė ir...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Dvi atostogaujančių problemos užsienyje: brangus ryšys ir pamestas telefonas
-
Investuojant būtina turėti kuo daugiau duomenų: kuo techninė rinkos analizė skiriasi nuo fundamentalios?
-
Nauji NKSC mokymai mažoms ir vidutinėms įmonėms stiprins šalies tiekimo grandinės atsparumą
-
Jaunimo požiūris į automatizaciją: turi mokytis greičiau nei technologijos keičia darbo rinką
-
NIS2: kai direktyva tampa įstatymu, saugančiu nuo abejingumo
-
Vieno žaislo ar seno pultelio pakanka sutrikdyti viso daugiabučio vartų sistemos veikimą – kaip išvengti radijo trukdžių namuose ir kieme?