-
Yra sprendimas DI sugeneruotiems namų darbams atpažinti. Kodėl jo nenaudojame?
Dirbtinio intelekto (DI) įrankiai, tokie kaip „ChatGPT“, kelia rimtų iššūkių tradiciniam ugdymo procesui. Per pastaruosius kelerius metus DI pasiekė tokį lygį, kad gali generuoti gana įtikinamus rašinius ir atlikti kitus namų darbus už vaikus. Mokytojai priversti ieškoti naujų sprendimų, kaip patikrinti mokinių gebėjimą sklandžiai dėstyti mintis raštu. Nors DI sugeneruotą tekstą...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Jaunimo požiūris į automatizaciją: turi mokytis greičiau nei technologijos keičia darbo rinką
-
NIS2: kai direktyva tampa įstatymu, saugančiu nuo abejingumo
-
Vieno žaislo ar seno pultelio pakanka sutrikdyti viso daugiabučio vartų sistemos veikimą – kaip išvengti radijo trukdžių namuose ir kieme?
-
Dirbtinis intelektas įsigali finansų pasaulyje: valdo portfelius, be emocijų priima sprendimus, padeda įvertinti riziką ir stabdo nusikaltimus
-
Romantika skaitmeniniame amžiuje: ar saugu mylėti DI?
-
Naujasis karalius? GPT-5 atvyksta įkaitusioje dirbtinio intelekto arenoje