-
Naujoje „Pildyk“ kalėdinėje reklamoje užkūrė beprotišką vakarėlį 90-ųjų stiliumi: skamba legendinis „Happyendless“ hitas
Mylimiausias išankstinio mokėjimo mobiliųjų paslaugų prekės ženklas „Pildyk“ pristatė šių metų kalėdinę reklamą. Ryškaus, blizgučiuose skendinčio 90-ųjų stiliaus vakarėlio ašis – viena geriausių Lietuvos šokių muzikos hitų „Happyendless“ daina „Power Forever“. Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių ženklo vadovė, sako, kad šis hitas pasirinktas neatsitiktinai. „Pildyk“ kviečia...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
NKSC mažina skaitmeninę atskirtį – pristato kibernetinės higienos mokymus senjorams
-
Galvos pilnos vėjų: kodėl alfa karta nesugeba susikaupti?
-
„Microsoft“ pradeda iniciatyvas, skirtas Europos kalbų ir kultūrinio tapatumo dirbtinio intelekto amžiuje išsaugojimui
-
Tampame tradicinių ir skaitmeninių finansų rinkų susiliejimo liudininkais: tokenizacija žada sektoriaus proveržį
-
Svarbus sprendimas Ženevoje dėl GPS radijo trukdžių – bendras Lietuvos ir kaimynų laimėjimas
-
Radijo ryšio vaizdai nepražudė – bangos neša ir muziką, ir 5G