-
Iš prekybos centrų – ant sofos: kaip keičiasi vartotojų įpročiai?
Per pastarąjį dešimtmetį klientų aptarnavimo sektorius išgyvena lūžius, kuriuos lemia pakitę vartotojų įpročiai. Vienas esminių akcentų laikomas elektroninės komercijos įsigalėjimas: įvairios parduotuvės ir paslaugos yra pasiekiamos vos keliais kompiuterio klavišų paspaudimais. Skaitmeninė era trumpina ir užklausų kelią – vartotojai nebenori laukti eilėse, eiti į fizines parduotuves...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
NKSC mažina skaitmeninę atskirtį – pristato kibernetinės higienos mokymus senjorams
-
Galvos pilnos vėjų: kodėl alfa karta nesugeba susikaupti?
-
„Microsoft“ pradeda iniciatyvas, skirtas Europos kalbų ir kultūrinio tapatumo dirbtinio intelekto amžiuje išsaugojimui
-
Tampame tradicinių ir skaitmeninių finansų rinkų susiliejimo liudininkais: tokenizacija žada sektoriaus proveržį
-
Svarbus sprendimas Ženevoje dėl GPS radijo trukdžių – bendras Lietuvos ir kaimynų laimėjimas
-
Radijo ryšio vaizdai nepražudė – bangos neša ir muziką, ir 5G