-
Firminiai puodeliai kaip psichologinis priminimas apie prekės ženklą
Kasdieniai daiktai, su kuriais žmonės nuolat susiduria, formuoja ne tik įpročius, bet ir pasąmonines asociacijas. Vienas iš tokių pavyzdžių yra puodeliai, kurie gali tapti galinga prekės ženklo dalimi. Moksliniai tyrimai rodo, kad žmonių smegenys lengviau prisiriša prie vizualinių simbolių, su kuriais dažnai susiduria, todėl firminiai daiktai, ypač naudojami kasdienėje aplinkoje...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Gydytojai perspėja: šios ligos dažnai nepasireiškia jokiais simptomais anksti
-
Patikrinta: šios sportinės tamprės neišsitampo ir po metų. Vertos kiekvieno cento
-
Mamos ir vaiko rankos – gražiausias gimtadienio prisiminimas, kurį gali sukurti pats
-
Kaip atrasti tau tinkamą korėjietišką kosmetiką: profesionalų patarimai pagal odos tipą
-
Kapinių estetika: kaip sukurti nebrangų, bet jaukų amžino poilsio kampelį?
-
Tavo darbo rūbai neatlaiko nė pusmečio? Šie patarimai sutaupys tau pinigų!