-
Gedimus šalinantis ir ryšio planus siūlantis DI: ryškiausios 2025 m. telekomunikacijų tendencijos
Įsivaizduokite, kad jūsų namų internetas pats persijungia į stabilesnį kanalą prieš svarbų skambutį, o operatoriaus klientų aptarnavimo robotas išsprendžia paslaugų sutrikimus, net nespėjus apie juos pranešti. Tokie ir panašūs sprendimai – tai dirbtinio intelekto (DI) galimybės, kurios jau šiemet užkariaus telekomunikacijų sektorių. „Telia“ atskleidžia, kaip DI padės operatoriams...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
„Telia“ gavo prestižinį tiekėjų tvarumo „CDP” vertinimą
-
Dokumentų apsikeitimo platformos gali kelti iššūkių: 5 patarimai, kaip apsaugoti savo duomenis
-
„Venipak“ įspėja apie suaktyvėjusius sukčius: nespauskite nuorodų
-
Dieną jaučiamas nuovargis gali byloti apie miego sutrikimus: specialistė įvardijo simptomus į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį
-
Gyventojų įspėjimai: paprasti žingsniai, kaip juos įjungti „iPhone“ ir „Android“
-
„Creditinfo“: klientų Lietuvoje duomenys yra saugūs, žiniasklaidoje pasirodžiusi informacija apie išpirkos sumą neatitinka tikrovės