-
Valentino diena – vis dar neišnaudota verslų: pastangas pasiekti vartotojus atperka rezultatai
Nors Valentino diena – viena labiausiai komercializuotų švenčių, verslai vis dar nepakankamai išnaudoja jos potencialą. „Omnisend“ duomenimis, tik vienas iš dešimties prekybininkų visame pasaulyje vasario 14 d. išsiuntė bent vieną žinutę savo klientams. Situacija Lietuvoje – kiek geresnė: su vartotojais šią dieną bendravo kas aštuntas prekybininkas, rašoma pranešime žiniasklaidai...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Dieną jaučiamas nuovargis gali byloti apie miego sutrikimus: specialistė įvardijo simptomus į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį
-
Gyventojų įspėjimai: paprasti žingsniai, kaip juos įjungti „iPhone“ ir „Android“
-
„Creditinfo“: klientų Lietuvoje duomenys yra saugūs, žiniasklaidoje pasirodžiusi informacija apie išpirkos sumą neatitinka tikrovės
-
Specialistas Mantas: „Dronai leidžia apžiūrėti stogus be kopėčių“
-
Sudėtingo slaptažodžio nebepakanka – „Google“ ragina padaryti vieną dalyką
-
Vasarą keliaujame po Lietuvą – kaip užtikrinti kokybišką interneto ryšį dirbant ir ilsintis?