-
Reklamą žmonės savo noru stebi ne kartą ir net po 30 minučių: atskleidė, kaip pavyksta tai pasiekti
Vartotojų įpročiai keičiasi sparčiau nei bet kada anksčiau, todėl rinkodaros specialistai nuolat ieško naujų būdų, kaip pasiekti ir įtraukti tikslines auditorijas. Žaidybiniai elementai (geimifikacija) tampa ypač efektyvia priemone norint užmegzti prasmingą ryšį su potencialiais klientais, pastebi „Iki“ marketingo vadovas Andrejs Dudko. Šis įrankis ne tik patraukia vartotojų dėmesį...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Dieną jaučiamas nuovargis gali byloti apie miego sutrikimus: specialistė įvardijo simptomus į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį
-
Gyventojų įspėjimai: paprasti žingsniai, kaip juos įjungti „iPhone“ ir „Android“
-
„Creditinfo“: klientų Lietuvoje duomenys yra saugūs, žiniasklaidoje pasirodžiusi informacija apie išpirkos sumą neatitinka tikrovės
-
Specialistas Mantas: „Dronai leidžia apžiūrėti stogus be kopėčių“
-
Sudėtingo slaptažodžio nebepakanka – „Google“ ragina padaryti vieną dalyką
-
Vasarą keliaujame po Lietuvą – kaip užtikrinti kokybišką interneto ryšį dirbant ir ilsintis?