-
„Paysera“ veikla atstatyta: paslaugos pasiekiamos klientams ir visiems, atsiskaitantiems e. prekyboje
Finansinių technologijų bendrovė „Paysera“ atkūrė paslaugų veikimą po patirtos DDoS kibernetinės atakos. DDos kibernetinė ataka prieš „Paysera“ prasidėjo penktadienį apie 13 val. 30 min. Didžiąją dalį sutrikimų bendrovė išsprendė penktadienį apie 15 val. 30 min., o likusius trikdžius iki vidurnakčio. Bendrovė atsiprašo klientų ir e. komercijos pirkėjų, kurie patyrė nepatogumų...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Dieną jaučiamas nuovargis gali byloti apie miego sutrikimus: specialistė įvardijo simptomus į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį
-
Gyventojų įspėjimai: paprasti žingsniai, kaip juos įjungti „iPhone“ ir „Android“
-
„Creditinfo“: klientų Lietuvoje duomenys yra saugūs, žiniasklaidoje pasirodžiusi informacija apie išpirkos sumą neatitinka tikrovės
-
Specialistas Mantas: „Dronai leidžia apžiūrėti stogus be kopėčių“
-
Sudėtingo slaptažodžio nebepakanka – „Google“ ragina padaryti vieną dalyką
-
Vasarą keliaujame po Lietuvą – kaip užtikrinti kokybišką interneto ryšį dirbant ir ilsintis?