-
„Telia“: DI su klientais jau dirba kaip specialistas, bet „nemiegantis kolega“ nėra pigus
Biure užgesus šviesoms, darbą dalyje įmonių šiandien perima dirbtinis intelektas (DI). Kiekvieną naktį jis kuria suasmenintus pasiūlymus tūkstančiams žmonių, o ryte – ruošiasi patarinėti telefonu su klientais kalbančiam konsultantui. „Telia“ skaitmeninės transformacijos vadovas Vygintas Domarkas sako, kad „nemiegantis darbuotojas“ dar tik mokosi perprasti žmogiškas emocijas...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Dieną jaučiamas nuovargis gali byloti apie miego sutrikimus: specialistė įvardijo simptomus į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį
-
Gyventojų įspėjimai: paprasti žingsniai, kaip juos įjungti „iPhone“ ir „Android“
-
„Creditinfo“: klientų Lietuvoje duomenys yra saugūs, žiniasklaidoje pasirodžiusi informacija apie išpirkos sumą neatitinka tikrovės
-
Specialistas Mantas: „Dronai leidžia apžiūrėti stogus be kopėčių“
-
Sudėtingo slaptažodžio nebepakanka – „Google“ ragina padaryti vieną dalyką
-
Vasarą keliaujame po Lietuvą – kaip užtikrinti kokybišką interneto ryšį dirbant ir ilsintis?