-
Kaip teisingai parašyti pretenziją?
Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia). Ką daryti, jei paslaugų teikėjas, jūsų manymu, nesilaiko sutartų sąlygų, paslaugas teikia ne tokias arba ne taip, kaip tikėjotės arba sąskaitoje apskaičiavo mokesčių už paslaugas, kurių neužsakėte? Trumpai: 1. Paprašykite paslaugų teikėjo paaiškinti situaciją žodžiu. 2. Jei paaiškinimai...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Ar sąžininga TEO Kalėdinė skaitmeninės televizijos "Gala" reklama?
-
UAB „Tele2“ patarimai dėl informacinio ir pramoginio turinio paslaugų ir tarptinklinio ryšio skambučių Lietuvoje
-
Abejonės dėl UAB „Aspiro Lithuania“ SMS numeriu 1651 teikiamų pramoginių paslaugų
-
Ar UAB “Inscribo” numeriu 1319 teikiamos “paslaugos” – įteisintas sukčiavimas mobiliaisiais telefonais?
-
Plagijavimas ir vogto turinio kopijavimas interneto tinklalapiuose
-
Pretenzija dėl padidintos galutinės kainos su PVM