-
Conchita Wurst stilius lietuviškoje ženklodaroje
Pabandysiu atspėti, kaip buvo kuriama prekės ženklo „Aistė“ graikiško jogurto pakuotė. Pirmiausia įmonės rinkodaros skyrius (arba reklamos/dizaino agentūra) sugalvojo bendrą kompanijos pieno produktų linijos (brendo) pavadinimą – „Aistė“. Juo norėta perteikti lietuviškumą, natūralumą, šiuolaikiškumą ir t.t. Vėliau VP sugalvojo sukurti graikiško jogurto...
-
N 89 t 2 f 58 g 29
Kiti blogo įrašai
-
GRAFINIS DIZAINERIS – GĖDINGA SPECIALYBĖ
-
KONKURSAI IR LAIMĖS HORMONAI: NACIONALINIO DAILĖS MUZIEJAUS LOGOTIPO KŪRIMO ISTORIJA
-
KEVIN KELLY 68 IŠMINTIES KRISLAI
-
MARY MEEKER 2019 M. INTERNETO VYSTYMOSI ATASKAITA – DETALI SANTRAUKA
-
Te visad šviečia saulė? Armėnijai saulėtekio dar teks palaukti
-
Emma Coats (Pixar) 22 tobulo pasakojimo taisyklės