-
Kømunikavimas køimynams
Liaudis pataria neperšokius griovio nesakyti „op“, tad iki pirmosios kampanijos ir nesigyrėme pradėję dirbti su prekybos slėniu Nørdika. Šiandien, atidarymo proga, dalinamės trumpa kampanijos apžvalga ir sakome „øp“. Be ATL priemonių plačiam pasiekimui, turėjome ir nemažai lokalizuotų veiksmų, skirtų informuoti aplinkinius gyventojus ir vykstančius iš/į darbą pro Nørdiką...
-
N 10 t 0 f 10 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Ž. Pocius: pirmoji kampanija Instagram platformoje. Kaip sekėsi?
-
Ž. Bielskė: Savaitgalio kovos: LNK vs. TV3
-
V. Komov ir A. Navickienė: Į TV kainų šokį įsitraukė antras šokėjas
-
V. Komov ir A. Navickienė: TV reklamos kainų šokis prasideda!
-
K. Rimkus: Šiandien, prieš 30 metų – kokias medijas išpranašavo Back to the Future.
-
A.Olšauskas: internetui reikia taisyklių