-
Kada nuomonių lyderio (influencerio) nuomonė virsta reklama? 7 vertinimo principai
Socialinių tinklų realybė keičia viešąją erdvę ir kelia nepatogius klausimus visiems joje aktyviau dalyvaujantiems. Neseniai kilo pasipiktinimo banga, kai iš socialinių tinklų „žvaigždžių“ ir Lietuvoje buvo pareikalauta, kad reklama būtų aiškiai pažymėta ir atskirta...
-
N 27 t 0 f 27 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Kliudžiau 2.0
-
Ką bibliotekininkams reikia žinoti apie intelektinę nuosavybę?
-
Apie „vaiko paėmimo istoriją“ ir mūsų reakciją į ją
-
Kaip išplauti atsakomybę prieš ilgalaikius investuotojus? INVL pavyzdys
-
Du klausimai ir istorija, kaip aš tapau „seksistu“
-
Apie prezidentinių kandidatų trūkumą ir realius konkurentus Gitanui Nausėdai