-
„ChatGPT“ darbdavio įvaizdžio neišgelbės: kaip padėti darbuotojams tapti stipriais organizacijos balsais?
Ekspertai sutinka: dirbtinis intelektas gali generuoti įrašus, bet nebūtinai vertę. Organizacijos, kurios pernelyg pasikliauja automatizuota komunikacija, rizikuoja prarasti svarbiausią sėkmingos darbdavio reputacijos elementą – autentiškus darbuotojų balsus. Kaip padėti darbuotojams tapti stipriais įmonės ambasadoriais ir kodėl autentiškumas šiandien svarbesnis nei bet kada anksčiau...
-
N 0 t 0 f 0 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Vasarą keliaujame po Lietuvą – kaip užtikrinti kokybišką interneto ryšį dirbant ir ilsintis?
-
Europos sandėlių darbuotojai nori daugiau saugumo: kur slypi sprendimas?
-
Už virtualių girių, už skaitmeninių kalnų: kaip su vaikais kalbėtis apie pavojus internete?
-
Didelė konkurencija dėl talentingų darbuotojų verčia ieškoti netradicinių paskatų: prireikia ir LEGO
-
Moderni lyderystė: tarp dirbtinio intelekto ir žmogiškumo
-
„Tele2“ antrojo ketvirčio rezultatai: vartojimo apimtys toliau auga