-
Nulis krepšinio su „Viaplay“.
„…šį kartą stengtasi sukurti inovatyvią, jaunam ir jaunatviškam, pirmuosius veiklos metus žyminčiam prekės ženklui tinkančią idėją, tad ieškota netradicinių, dar nenaudotų leitmotyvų, nebūdingų įprastai sporto reklamai“. - Mindaugas Gumauskas, „Viaplay“ Rytų reklamos fronte nieko naujo – artėjant Europos krepšinio čempionatui Sėkla ir vėl užkandžiauja dešrelėmis...
-
N 2 t 0 f 2 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Kapinių estetika: kaip sukurti nebrangų, bet jaukų amžino poilsio kampelį?
-
Tavo darbo rūbai neatlaiko nė pusmečio? Šie patarimai sutaupys tau pinigų!
-
Bosch orkaitės: modernios virtuvės širdis
-
Alaus mielių tabletės: nauda sveikatai ir grožiui
-
Ar tinkleliai nuo uodų apsaugo ir nuo dulkių, žiedadulkių bei musių?
-
Kaip čiužinys veikia jūsų imunitetą? Kokybiško miego svarba ir čiužinio vaidmuo