-
Nulis krepšinio su „Viaplay“.
„…šį kartą stengtasi sukurti inovatyvią, jaunam ir jaunatviškam, pirmuosius veiklos metus žyminčiam prekės ženklui tinkančią idėją, tad ieškota netradicinių, dar nenaudotų leitmotyvų, nebūdingų įprastai sporto reklamai“. - Mindaugas Gumauskas, „Viaplay“ Rytų reklamos fronte nieko naujo – artėjant Europos krepšinio čempionatui Sėkla ir vėl užkandžiauja dešrelėmis...
-
N 2 t 0 f 2 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Naudojant foto veidrodį vestuvėms: 5 svarbiausios priežastys investuoti į šią inovaciją
-
Google reklamos: kur galima jas matyti?
-
SPA procedūros ne vien tik poilsio namuose
-
Kaip rasti puikių nuomos pasiūlymų Kauno mieste?
-
Kaip pasirinkti tobulas gimtadienio gėles: Patarimai kiekvienam Zodiako ženklui
-
Vaiko dantis sugedo: plombuoti ar protezuoti – ką rinktis?