-
Nulis krepšinio su „Viaplay“.
„…šį kartą stengtasi sukurti inovatyvią, jaunam ir jaunatviškam, pirmuosius veiklos metus žyminčiam prekės ženklui tinkančią idėją, tad ieškota netradicinių, dar nenaudotų leitmotyvų, nebūdingų įprastai sporto reklamai“. - Mindaugas Gumauskas, „Viaplay“ Rytų reklamos fronte nieko naujo – artėjant Europos krepšinio čempionatui Sėkla ir vėl užkandžiauja dešrelėmis...
-
N 2 t 0 f 2 g 0
Kiti blogo įrašai
-
Būsto vertės didinimas: kaip modernūs langai ir durys keičia namų rinką
-
Gydytojai perspėja: šios ligos dažnai nepasireiškia jokiais simptomais anksti
-
Patikrinta: šios sportinės tamprės neišsitampo ir po metų. Vertos kiekvieno cento
-
Mamos ir vaiko rankos – gražiausias gimtadienio prisiminimas, kurį gali sukurti pats
-
Kaip atrasti tau tinkamą korėjietišką kosmetiką: profesionalų patarimai pagal odos tipą
-
Kapinių estetika: kaip sukurti nebrangų, bet jaukų amžino poilsio kampelį?